Opgelost door Eneco: We hebben gechat maar geen antwoord. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken. Nu al spijt van de aa

Goedemiddag, Gisteren 28-9 is Toon geïnstalleerd. Wij krijgen geen gegevens over gas en stroomverbruik te zien op de display. Er komt een code C22 die is nergens terug te vinden. We hebben opnieuw opgestart maar nu kunnen we helemaal niets meer.

We willen graag dat er contact wordt opgenomen zodat wij gebruik kunnen gaan maken van Toon
Geplaatste modem werkte niet. Ouder model modem geplaatst en dat werkt! Nu zien we het gas en elektriciteits verbruik. Prima monteur.

Beste meneer, mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat het verbruik niet zichtbaar is op uw nieuwe Toon. Natuurlijk is het belangrijk om inzicht te hebben in uw verbruik. Zeker in deze tijd. Ik raad u aan om onderstaande stappen door te lopen.

* In je meterkast zit de meetmodule.
    * Haal de kabels los van de meetmodule
    * Haal de meetmodule uit het stopcontact
    * Wacht 30 seconden
    * Doe de kabels terug in de meetmodule
    * Stop de Meetmodule in het stopcontact
    * Zet de waterkoker of warme kraan aan. Ziet u na 5 minuten weer verbruik op Toon?

Ik hoor graag of het gelukt is.

Eneco Webcare
    Het is niet opgelost. Ledlampjes A is oranje. Er wordt geen verbinding gemaakt.
    Beste meneer, mevrouw,

Wilt u de volgende stappen doorlopen?

• Steek de meetmodule binnen twee meter van Toon in het stopcontact. Gebruik eventueel een verlengsnoer.
    • Ga naar: Menu > Instellingen > Energiemeting. Klik op het potloodje achter meetmodules > Koppelen. Bekijk de uitleg op Toon om de meetmodule te koppelen.
    • Is de meetmodule wel gekoppeld? Volg dan de volgende stappen.
    • Ga naar: Menu > Instellingen > energiemeting. Klik op het potloodje achter meetmodules > Prullenbak > Verwijderen. Bekijk de uitleg op Toon om de meetmodule te verwijderen.
    • Als het verwijderen is gelukt, kies dan voor herstellen
    • Als het verwijderen niet is gelukt, kies dan voor koppelen

Ik hoor graag als het gelukt is.

Eneco Webcare
    Alles doorlopen maar het werkt nog steeds niet. We betalen voor een installateur die blijkbaar zonder controle weggaat. Dit is toch het belangrijkste wat je moet doen? Hoe kan dit?????? Wij zijn er klaar mee. We willen dat er iemand langskomt en datgene komt doen waarvoor wij betalen.
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor het doorlopen van de stappen. Ik maak graag een reparatieafspraak voor u aan. Voegt u het klantnummer toe bij de aanvullende gegevens of via een privébericht?

Hierbij het klantnummer: 13813925-1
    We horen graag wanneer een afspraak gemaakt kan worden.

Sylvia Veenstra en Eduard 't Hart
    Beste meneer, mevrouw,

Er is een reparatieorder aangemaakt. De planning neemt binnen een week contact op voor het maken van een afspraak.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?