Klacht Eneco: Website afspraak onderhoud CV ketel werkt niet

Klachtnummer
# 69491
Gebruiker
Erwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een brief ontvangen om een afspraak te maken voor het onderhoud aan onze CV-ketel. De website waar je deze afspraak kunt maken werkt niet. Hij loopt vast op het moment dat je alle gegevens hebt ingevoerd. Vervolgens gebeld en meer dan 8 minuten in de wacht gestaan. Mijn geduld was na 8 minuten op dus nog steeds geen afspraak.

De oplossing

Ik wil dat Eneco contact met mij opneemt om dit zsm te regelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer Greive,Hartelijk dank voor het delen van uw klacht. Onze excuses dat de website van ons installatiebedrijf niet goed heeft gewerkt en dat u lange tijd in de wacht heeft gestaan aan de telefoon, zonder verder te zijn geholpen. Ik heb uw klacht doorgestuurd aan ons installatiebedrijf, met het verzoek om telefonisch contact met u op te nemen en een afspraak met u te maken. Ik ga ervan uit dat uw klacht daarmee naar tevredenheid wordt afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen