Klacht Eneco: Wijziging onjuist gebruikt huisnummer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 31020
Gebruiker
Carel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op mijn nieuwe woonadres ontving ik geen energie termijn nota in mijn brievenbus.
Een buurvrouw wees mij erop dat zij een brief op mijn naamhad ontvangen in haar brievenbus.
Uiteindelijk bleek dat mijn huisnummer onjuist op de nota stond.
Ik woon op nummer 38 en Eneco gebruikt nummer 36.
Ik heb een mail gestuurd naar eneco maar die liet weten dat ik bij stedin moest zijn (!)
Steding zorgt voor het "transport) van energie. Die heb ik gemaild en gaf als reactie u moet bij eneco zijn! Heb ik weer laten weten aan eneco, en die reageren met:
We zijn bezig wijzigingen in het systeem aan te brengen. Reactie laat daarom op zich wachten.

De oplossing

Ik wil de maandelijkse energie rekening ontvangen op mijn adres Putseplein 38
3073HT Rotterdam.
Heb me in juni al aangemeld met standen enz. enz.
Heb alleen een bevestiging én een te betalen notabedrag ontvangen, en dit via de buren!!

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Inmiddels hebben we reeds contact met u over deze kwestie. Mijn collega heeft u inmiddels geïnformeerd dat we u abusievelijk op het verkeerde huisnummer hebben aangemeld. We zijn bezig dit te herstellen en mijn collega, tevens uw contactpersoon, houdt u op de hoogte over de gang van zaken.Groet,
    Mike, medewerker Eneco
  2. Auteur
    Carel
    Datum
    Ik vind het lang duren vooraleer Eneco het huisnummer heeft gewijzigd. Ik wil betalen, ik wens geen "achterstanden" zoals nú wél het geval is. Uiteindelijk zal het wel in orde komen maar ik blijf van mening dat het wel lang duurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen