Opgelost door Eneco: zonder het te weten klant van eneco

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145175
Gebruiker
bhpost
Datum
2 reacties

Details

De klacht

komt er iemand van eneco bij ons in een winkel om van het gezeur af te zijn stem ik toe dat hij informatie naar ons toe stuurt en nu zit ik volgens eneco vast aan een 3 jarig contract terwijl ik gehuurd woon al inclusief ik heb zelf helemaal geen contract met een energie leverancier en de mensen waar ik van huur zitten gewoon bbij nuon en blijven dat ook dit is toch gewoon oplichting als dit niet onmiddellijk recht word gezet anders ga ik gerechtelijke stappen ondernemen tegen die persoon van eneco woon achtig in almelo en eneco ik ben dit spuugzat heb ook al gebeld met eneco ze zouden het terugdraaien een maand geleden al is nog niet gebeurt ik ben het zat

De oplossing

dat alles terug gedraaid word ik woon gehuurd all inclusief heb dus geen energie bedrijf nodig en de eigenaresse heeft nuon en blijft dat ook houden hoop dat het nu eens rechtgezet word en ontsla die oplichter heb zijn kaartje nog wel als u een naam wilt hebben

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer Post,

    Ik kan me goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Klantendesk Zakelijk. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Audrey
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    bhpost
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bhpost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen