Opgelost door Eneco: zonder het te weten klant van eneco

bhpost

komt er iemand van eneco bij ons in een winkel om van het gezeur af te zijn stem ik toe dat hij informatie naar ons toe stuurt en nu zit ik volgens eneco vast aan een 3 jarig contract terwijl ik gehuurd woon al inclusief ik heb zelf helemaal geen contract met een energie leverancier en de mensen waar ik van huur zitten gewoon bbij nuon en blijven dat ook dit is toch gewoon oplichting als dit niet onmiddellijk recht word gezet anders ga ik gerechtelijke stappen ondernemen tegen die persoon van eneco woon achtig in almelo en eneco ik ben dit spuugzat heb ook al gebeld met eneco ze zouden het terugdraaien een maand geleden al is nog niet gebeurt ik ben het zat

dat alles terug gedraaid word ik woon gehuurd all inclusief heb dus geen energie bedrijf nodig en de eigenaresse heeft nuon en blijft dat ook houden hoop dat het nu eens rechtgezet word en ontsla die oplichter heb zijn kaartje nog wel als u een naam wilt hebben

Eneco
    Beste heer Post,

Ik kan me goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de Klantendesk Zakelijk. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

Audrey
    Eneco Webcare
    bhpost
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

bhpost

Ook een klacht indienen over Eneco?