Klacht Eneco: Zwart beeld op Toon, oplossen duurt veel te lang

Toonentoon

Het beeldscherm van Toon staat op zwart, ondanks het stappenplan op de Enecosite reageert Toon nergens meer op. Duurt heel lang voordat je iemand aan de lijn krijgt, laatste keer 46 minuten. De mevrouw aan de telefoon melde mij dat waarschijnlijk de CV module bij de ketel kapot is en omdat ik een abonnement hebt, kan ze kosteloos die module opsturen, echter is er een storing in hun systeem. Een dag later kreeg ik een mail van Eneco, dat er kosteloos een monteur komt. Die zou contact opnemen, maar na dagen wachten nog steeds niets gehoord. Ondertussen kan ik de verwarming niet gebruiken, dus nu al koud s avonds. Vandaag maar weer gebeld, nu maar 10 minuten wachttijd, Deze mevrouw heeft spoedopdracht naar de planning gestuurd, dus maar afwachten....

Zo snel mogelijk een monteur sturen om het probleem te verhelpen zodat wij nu niet elke avond in de kou zitten.

Eneco
    Beste meneer, mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat uw Toon niet werkt. Zeker nu het kouder is. Ik ben voor u nagegaan of de spoedorder is aangemaakt voor de reparatie. Dit is doorgezet naar de planning met spoed. Binnen twee werkdagen neemt de planning contact op voor het maken van een afspraak.

Excuus voor het ongemak.

Chantal
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?