Klacht Energie Bespaar Kozijnen: Opdracht niet afgemaakt

Klacht EBK

Ook wij hebben een klacht over EBK. Onderhand 2 jaar geleden stonden ze aan onze deur. 2/3 maanden later was de koop rond. Binnen 6 weken zouden de kozijnen geplaatst worden. Uiteindelijk hebben ze een deel geplaatst ( 6 maanden later ). Op dit moment zitten wij nog met houten constructies en plastic platen om de boel dicht te houden wat niet bevorderlijk is voor onze kids. Wij missen een volledig dakraam (gelukkig zit het oude lekende raam er nog in). Na verbouwing van het dakkapel zijn de beste jongens van EBK vergeten de dakpannen terug te plaatsen wat resulteerde in schade aan de isolatie van het dak. Ook na het renoveren van het dakkapel is er een lekkage ontstaan dat ondertussen aan de binnenkant te zien is.

Na een half jaar bellen met EBK zijn er medewerkers op bezoek geweest om te kijken wat er nog allemaal opgelost zou moeten worden. Vol goede hoop zijn wij weer gaan afwachten. Na 2 maanden zijn wij weer gaan bellen waarna weer het zelfde verhaal.
Nu een jaar na het deels plaatsen van de kozijnen blijkt EBK permanent gesloten
En zitten wij met een huis dat koud en niet af is. Het verhaal energie bespaar kozijnen is bij ons niet van toepassing.

Niet uitgevoerde/slecht uitgevoerde werkzaamheden:

1. Afmaken van de pui. Onderkant ligt nog open.

2. Roosters op de plekken waar ze horen. Op dit moment zit dat opgevuld met hout.

3. Velux dakraam nooit geleverd.

4. Badkamer raam. Op dit moment opgevuld met een plastic plaatje.

5. Alle horren die beloofd waren.

6. Schade aan mijn dak isolatie na het oplaten liggen van de dakpannen.

7. Lekkage aan mijn dakkapel.

EBK geeft geen gehoor meer.

Hele laffe actie van een bedrijf met hele mooie praatjes.

Ik hoop dat de beste man van dit bedrijf nog een gesprek met ons aandurft.

Zijn er nog personen die nog iets voor elkaar hebben gegrepen?

Zijn verantwoordelijkheid nakomen.

1. Werkzaamheden fatsoenlijk afmaken.

2. Geld terug om de werkzaamheden alle te maken bij een ander bedrijf.

Wij vinden dat Energie Bespaar Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energie Bespaar Kozijnen?