Klacht Energie Bespaar Kozijnen: Oplichtingspraktijken die EBK uitvoert.

Jan Hoeksel

De order t.b.v. kunststofkozijnen heb ik 26 augustus 2020 bij EBK ingezet en het volledige orderbedrag van € 24.000,00 via Stichting Nationaal Warmtefonds is op 15 september 2020 betaald.
De plaatsingsdatum is, conform de website, 10 weken na orderdatum.
Door Covid-19 is alles, heel begrijpelijk, uitgelopen.
Na e-mail en WhatsApp verzonden te hebben en ook diverse keren geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met EBK heb ik tot op heden nog geen planning van gehad.
Eindelijk op 20 augustus 2021 een medewerker van EBK aan de telefoon gehad en die zou dit hele verhaal bij de directeur neerleggen en ik, beloofde ze plechtig, zou terug gebeld worden.
Ze gaf ook aan dat de communicatie van uw bedrijf zeer slecht was en dat zij, om hier verbetering in aan te brengen, hiervoor was aangenomen.
Op 27 augustus weer telefonisch contact gehad met een andere medewerker van EBK en die vertelde mij dat degene die ik 1 week geleden gesproken had ontslag had genomen omdat ze het niet meer aan kon.
Deze 2e medewerker kwam met hetzelfde verhaal dat ze dit bij de directeur zou leggen en dat ik terug gebeld zou worden.
Tot op heden nog niets van de directeur vernomen.
Advies ingewonnen bij de politie en deze gaf aan dat ik een aangetekende brief moest versturen met daarin dat EBK nog 2 weken de tijd had om te reageren.
De reactie was dat de fabriek niet op tijd kon leveren (zie bijlage).
Deze aangetekende brief heb ik 3 september 2021 verstuurd per aangetekende post naar EBK.

Juridische stappen ondernemen tegen EBK zodat ik mijn geld terug krijg.

Wij vinden dat Energie Bespaar Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energie Bespaar Kozijnen?