Klacht Energie Bespaar Kozijnen: Ramen en deur beslag niet geleverd

Petie

Zit nu met een dakkapel zonder ramen die nooit geleverd zijn..
Ben al maanden bezig met bellen en er achter aan gaan..
Nu ineens geen gehoor krijg niemand meer te spreken en wacht nog steeds op loze beloftes..

Hier voor al heel lang moeten wachten op me geld terug of me dakkapel.. uit eindelijk na maanden zeuren en alles .. stonden ze uit het niks voor de deur om een dakkapel te plaatsen zonder ramen... Zonder horren en zonderen klinken voor de draaikiep raam waar ik ook nog altijd op wacht..

Ik wil dat me dakkapel nu echt lek dicht tocht dicht en af is..
Dus wil me tripple (hr+++) ramen er in en me klinken dat ik ze normaal open of dicht kan doen..
Zodat de warmte in huis kan blijven deze winter maanden
Kreeg na 10 minuten een appje over dat de beste man 2 ramen heb staan en wacht op een 3e die zou die week gekomen zijn.. daarna geen reacties meer.op mail appjes bellen etc.. Verders niks over de lekkage.. niks over dat ik dag in dag uit koud in huis heb stook als een gek... Etc.. Kort om na maanden nog steeds loze beloftes en iedere keer als je dan klacht wil of gaat indienen via een social media of zoals klachten kompas komt er alleen een korte reactie daarna over... Maanden kopzorgen.. en nu ook een koud huis... En toren hoge energie rekening. (Oww maar zal ik het geintje vertellen.. het bedrijf heet energie bespaar kozijn .... Bespaar helemaal niks gvd...

Wij vinden dat Energie Bespaar Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energie Bespaar Kozijnen?