Klacht Energie control NL: Voor de tweede keer kon een afspraak op het laatste moment niet doorgaan.

# 197372
Anton

Ik was op zoek naar een bedrijf dat gespecialiseerd was in het aanbrengen van spouwmuurisoslatie, vloerisolatie en zonnenpanelen. Ik dacht het ideale bedrijf gevonden te hebben. Ik had een afspraak gemaakt en een bevestiging ontvangen. Voor het tijdstip van het bezoek moet ik vrij nemen van mijn werk, omdat de adviseur ook op een redelijke tijd thuis is. Op het afgesproken tijdstip is er niemand te zien. Na ruim een half uur zelf het bedrijf gebeld, sorry we zijn u vergeten. Ze komen er nu ook pas achter dat ik info meer wil over zonnepanelen. Na lang zoeken, eindelijk een dag gevonden. Ik heb geen bevestiging ontvangen van de afspraak, dit was wel beloofd. Deze keer na twee weken zelf om de bevestiging gevraagd en gelukkig ook gekregen.Dinsdagavond een mail van de adviseur dat de afspraak weer niet door kan gaan, wat is dit voor een bedrijf?? En dan vragen naar het aantal m2 van mijn huis?Ik wil zoals aangegeven in het telefoongesprek een adviseur voor mijn vragen en diekomt

Een compensatie van mijn opgenomen uren. Ik neem geen uren meer op. Als ze nog langs willen komen ben ik beschikbaar na 19.00 uur.

Energie control NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Anton
    Geen reactie van het bedrijf, kansloze actie.

Anton

Ook een klacht indienen over Energie control NL?