Klacht Energie control NL: Voor de tweede keer kon een afspraak op het laatste moment niet doorgaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 197372
Gebruiker
Anton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was op zoek naar een bedrijf dat gespecialiseerd was in het aanbrengen van spouwmuurisoslatie, vloerisolatie en zonnenpanelen. Ik dacht het ideale bedrijf gevonden te hebben. Ik had een afspraak gemaakt en een bevestiging ontvangen. Voor het tijdstip van het bezoek moet ik vrij nemen van mijn werk, omdat de adviseur ook op een redelijke tijd thuis is. Op het afgesproken tijdstip is er niemand te zien. Na ruim een half uur zelf het bedrijf gebeld, sorry we zijn u vergeten. Ze komen er nu ook pas achter dat ik info meer wil over zonnepanelen. Na lang zoeken, eindelijk een dag gevonden. Ik heb geen bevestiging ontvangen van de afspraak, dit was wel beloofd. Deze keer na twee weken zelf om de bevestiging gevraagd en gelukkig ook gekregen.Dinsdagavond een mail van de adviseur dat de afspraak weer niet door kan gaan, wat is dit voor een bedrijf?? En dan vragen naar het aantal m2 van mijn huis?Ik wil zoals aangegeven in het telefoongesprek een adviseur voor mijn vragen en diekomt



De oplossing

Een compensatie van mijn opgenomen uren. Ik neem geen uren meer op. Als ze nog langs willen komen ben ik beschikbaar na 19.00 uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Energie control NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anton
    Datum
    Geen reactie van het bedrijf, kansloze actie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energie control NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen