Klacht Energie Controle Europa (ECE): Consument heeft recht om te kiezen voor een BETERE en GROENE energie!

TonyJ

ECE hecht totaal GEEN waarde aan de mening van hun klanten en stellen de reactie dan ook NIET op prijs. Als dit het geval zou zijn dan zou ECE ondertussen juiste stappen hebben ondernomen.

Wanneer wordt hier gehoor aangegeven?

Het netwerk niet conform richtlijnen hebben aangelegd waardoor je niet kan overstappen. Energiebelasting voordeel wordt niet doorberekend aan de verbruiker en eigen zakken verstopt. Consument heeft recht om te kiezen voor een BETERE en GROENE energie.

ECE moet energiebelasting voordeel conform de wetgeving doorberekenen aan de consument (zoals alle andere leverancier dat doen).

Inzicht geven in het MAANDELIJKS verbruik.

Het netwerk open stellen voor andere leverancier!! Wij hebben geen KEUZE.

Energie Controle Europa (ECE)
    Beste T. Janssen,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. ECE hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Ons beleid is dat wij niet op individuele klachten en- of opmerkingen reageren via webfora of klachtensites.

Graag willen wij u uitnodigen om contact met ons op te nemen via 085 – 401 97 30 of info@energie-controle.nl zodat wij uw klacht / opmerking rechtstreeks met u kunnen bespreken om tot een goede oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Energie Controle Europa (ECE)?