Klacht Energie Controle Europa (ECE): ECE stond energiebelasting in eigen zak en laat de gebruiker opdraaien voor onnodige hogere kosten.

WillJan

Wederom stopt Energie Centrale Europa energiebelastingskorting in eigen zak. Terwijl alle andere leverancier het doorberekenen, in het voordeel, aan de klant. Op vragen reageren ze met een algemeen bericht. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Toevallig is diegene altijd op dat moment niet bereikbaar of op vakantie of ...verzin maar een excuus...

Zij hebben monopolie gecreëerd en lappen de wet aan hun laarzen. Met zgn privaat energielevering - waar niemand inzicht kan geven in overeenkomst en als gevolg zit je VERPLICHT vast aan hun en heb je geen enkele mogelijkheid om over te stappen. Uiteindelijk is de gebruiker die opdraait voor de hogere kosten. Gemiddeld betaalt men bij Energie Controle Europa 5x zoveel als bij een andere willekeurige energie leverancier.

Bedrijf moet zich aan de wet houden, energiebelastingskorting doorrekening en hun infrastructuur open zetten zodat de consument zelf in alle vrijheid de gewenste energieleverancier kan kiezen.

Energie Controle Europa (ECE)
    Beste heer Jansen,

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. ECE hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

Ons beleid is dat wij niet op individuele klachten en- of opmerkingen reageren via webfora of klachtensites.

Graag willen wij u uitnodigen om contact met ons op te nemen via 085 – 401 97 30 of info@energie-controle.nl zodat wij uw klacht / opmerking rechtstreeks met u kunnen bespreken om tot een goede oplossing te komen. Wij zijn wel degelijk bereikbaar op ons telefoonnummer (van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00) en per mail op ons bovengenoemde mailadres. Wij zien uw contact graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over Energie Controle Europa (ECE)?