Klacht Energie-plus: matras bevalt niet na 14 dagen proef slapen, geen mogelijkheid tot ruilen of retourneren

tg

Wij hebben na 14 dagen proefslapen ingegaan of 7 maart 2013 namiddag en op 21 maart 2013 om 8.30 gemeld dat een matras niet bevalt en dat we willen retourneren.
Dit blijkt niet meer te kunnen en we moeten de koop aangaan, terwijl wij begrepen hadden dat na 14 dagen kosteloos te kunnen ruilen of retourneren.

Dit blijkt allemaal niet mogelijk, nu komen ze vandaag met de oplossing dat ik eventueel wel mag ruilen maar dat moet ik transportkosten betalen en weet ik niet wat voor matras ik ga krijgen.

Verder klopt de factuur niet;
De matrassen moeten betaald worden en de climatportector is grats.
Maar in de factuur is dit net andersom, gevraagd om nieuwe factuur ook deze nog niet gehad.

Dit valt allemaal heel erg tegen.
Mijn vrouw heeft erge rugpijn en wil een andere matras, dit kost extra geld en ook de factuur klopt niet.

ruilen zonder kosten en dan wel advies, zeker een goede factuur ontvangen!

Wij vinden dat Energie-plus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energie-plus?