Wij vinden dat Energie Transparant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Energie Transparant: Mensen misleiden door via een knop een contract aan te gaan.
Details
Klacht
Ik ben net als voorgaande klachten telefonisch benaderd door Energie Transparant via een vlot pratende jongen. Ik kreeg te horen dat mijn energietarieven door een wetswijziging 15% kan worden verlaagd. Wat ik moest doen was mijn gegevens als naam, adres en rekeningnummer controleren en toestemming geven door online op een knop te drukken.Nadat ik dat had gedaan, ging ik pas online controleren naar Energie Transparant en de door hun gebruikte telefoonnummer 073-2020037. Toen kwam ik pas achter de klachten en het 5 jarige contract.
Ik vraag me af of het contract rechtsgeldig is en zo ja hoe kan ik het ongedaan maken.
Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.