Klacht Energie wonen: onbehoorlijk gedrag van energie leverancier/klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 135863
Gebruiker
energie-Nederland in de fout
Datum
0 reacties

Details

Klacht

leverancier is overgegaan van achteraf betalen in vooraf betalen zodat ik in de maand juli twee maal het voorschotbedrag heb moeten betalen. Heb een bedrag gestorneerd. Ik heb aanmaning gekregen met verzoek alsnog te betalen plus de boete terwijl het de eerste aanmaning is. Leverancier spreekt van tweede aanmaning.

Gewenste oplossing

Als ik toch moet betalen wil ik van het contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Energie wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Energie wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen