Klacht Energiebedrijven: Hoe bepaalt de consumentenbond het cijfer voor een energiebedrijf?

J.A.A. Voorn

Dat is raar, aangezien Greenchoice zelf op hun site zegt dit nog niet in een keer te kunnen verrekenen. En of je de meterstanden nu zelf opgeeft of een slimme meter dat voor je doet maakt voor de berekening weinig verschil lijkt me. (Gewoon commerciele smoesjes)

Hoe lang zit je bij Greenchoice? nog net nieT. Ik heb het contract voor de start opgezegd. Ik heb wat rekenwerk verricht en kom tot de conclusie dat greenchoice wel meer betaalt voor teruglevering van 1KWh dan Eneco en andere leveranciers daar wel 10 cent /KWh boven zitten,

Er Zijn grote verschillen bij energieleveranciers ten aanzien van de terugleverprijs/KWh dat varieeert van minimaal 2 tot >11 cent /KWh.

Ik weet niet of de consumentenbond daar ook rekening mee houdt bij hun aanbiedingen.

Graag een antwoord op mijn vraag van de deskundigen van de Consumentenbond.

J.A.A. Voorn

Wij vinden dat Energiebedrijven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energiebedrijven?