Klacht Energiebedrijven: word via verschillende telefoonnummers lastig gevallen, zelfs geheimnummer

drver922

ik word te pas en on pas gebeld door een energie bedrijf ( welke is nog steeds onduidelijk, ze zeggen steeds weer andere namen.) ze bellen eerst onder verschillende kengetallen zoals 010, 020, 079 enz, nu heb ik de laatste tijd de telefoon niet meer opgenomen, terwijl ik mij bel mij niet register sta ingeschreven vallen ze mij nog steeds lastig. de kpn heb ik ook al gebeld, zij kunnen ook niets doen omdat het via een computer gaat, de politie kan ook al niets doen. nu is het al zo erg dat ze met een geheim nummer bellen, daar ik op een heel belangrijke telefoontje van het ziekenhuis wacht, kan en wil ik ie trammelant van die bedrijven er niet bij hebben. p.s ze weten meer over mij dan dat ik zelf weet. hoe zit dat dan met de privecy wet?

dat het helemaal met die onzin stopt, ik ben al doodziek en zij maken het nog erger.

Wij vinden dat Energiebedrijven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Energiebedrijven?