Klacht Energiedirect.nl: 25 euro boete door hun eigen fout

Klachtnummer
# 29063
Gebruiker
Toon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 25 euro boete gekregen omdat zij vergeten waren automatisch af te schrijven.
Ik heb de klantenservice gebeld en kreeg een arrogante dame aan de telefoon die nadat ik een aantal keren mijn verhaal heb gedaan het heeft begrepen. Zij zou de boete laten vervallen, maar ze was zeer onvriendelijk. Het leek mij een systematische fout waar veel mensen in zullen trappen en gewoon betalen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste meneer Blom,Op dit moment kan ik je nog geen passend antwoord geven. Voor een correct antwoord ben ik afhankelijke van andere afdelingen. Graag zoek ik het voor je uit. Ik neem contact met je op zodra ik een juist antwoord heb. Groetjes,
    Ralf

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?