Klacht Energiedirect.nl: Administratief zooitje!

Lein

Mijn ex is ooit klant geweest. Bij aanmelding waren er al adressen door elkaar gehaald (nr 38 en 21). Wij woonden samen op 38. Dit is uiteindelijk rechtgezet en wij hadden energie.
Nu zijn we al enige tijd uit elkaar en ik heb een andere energieleverancier, echter ontvangt vorig jaar nr 21 deurwaarderbrieven op mijn ex zijn naam. Gebeld, gebeld , gebeld... Uiteindelijk ontvangen ze niks meer. Tot vorige week! Jullie vonden een andere buurvrouw met een ANDERE deurwaarder NR 36... Hoe dan?? Mijn ex geeft aan alles betaald te hebben en waarom sturen jullie het niet naar hem? Dit zijn de mensen die mij hebben benaderd, wie sturen jullie nog meer post?

Nu net de druppel, ik word gebeld, Energiedirect of ik mijn ex ben, nee. Of ik hoofdbewoner ben van NR 38? Huh?? Dus jullie weten het wel? OF IK WEER KLANT WIL WORDEN?? NEEEE

Stoppen met sturen van post/ deurwaarders op naam van mijn ex naar mijn buren!

Energiedirect.nl
    Beste mevrouw,

Het klopt dat er een misverstand was met de huisnummers. Dit hebben we in juli 2013 hersteld. Het correspondentieadres bleef hierbij echter een tijdje ongewijzigd, vandaar dat de persoon op huisnummer 21 nog brieven had ontvangen.

Wij zien in ons systeem nog een openstaand bedrag van meneer en deze vordering is verkocht aan incassopartner Lindorff. Voor meer informatie kan uw ex-partner bij hen contact opnemen.

Ron
    Lein
    Lindorff heeft de correspondentie naar nr 21 gestuurd., dit hebben zij van jullie de opdrachtgever. Makkelijk weer afschuiven.
    Vervolgens heeft lindorff weer een ander ingeschakeld die nr. 36 aanschrijft.
    Energiedirect.nl
    Beste mevrouw,

Ik begrijp dat het vervelende situatie is. Ik adviseer u om hierover contact op te nemen met Lindorff. Het ligt niet meer bij ons in beheer maar bij hun. Wij kunnen hierin verder niets betekenen. Mijn excuses voor het ongemak.

Rick

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?