Opgelost door Energiedirect.nl: allen bereikbaar via chat,wil dat energiedirect telefonisch contact opneemt

content Opgelost
TON HUISEN

wil wat regelen,maar aangezien dat energiedirect mijn niet terug belt,na een keer terug bellen,hoor ik niets meer, alleen bereikbaar via waardeloze van communiceren via chat,wat ver beneden peil is,om zo met klanten te woord te staan, menselijke vlak is ook ver te zoeken, normaal communiceren is er totaal niet bij,wie dit heeft verzonnen?

wil dat energiedirect telefonisch contact opneemt,wil iets regelen,niet via waardeloze onmenselijke manier van communiceren via chat, gewoon per telefoon,ook moet energiedirect per direct bereikbaar zijn ook per telefoon bij de klantenservice,dat moet terug gedraaid worden,de klant moet zelf uitmaken hoe men wil communiceren,niet dat dit door energiedirect wordt bepaald!
heb er regeling kunnen maken,waar ik niet onderuit komt,houdt e dubbelgevoel aan over!

Energiedirect.nl
    Beste heer Huizer,

Fijn om elkaar gesproken te hebben!

Ik wens je nog een mooie dag.

Groet, Floor | Webcare Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?