Opgelost door Energiedirect.nl: Als klant, onmogelijk om mijn verhuizing door te geven sinds 3 weken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 611609
Gebruiker
VijfdeBas#178
Datum
3 reacties

Details

Klacht

energiedirect is op geen mogelijke manier te bereiken om een verhuizing door te geven sinds 3 weken.

mailtjes, bellen, chatten, bieden geen uitkomst.

Gewenste oplossing

Liander heeft de woning corporatie waar ik de huurder van ben benadert. mijn nieuwe woning heeft geen energie leverancier. Liander heeft een datum gegeven 15 augustus 2022, en als niks tot zo ver is geregeld, dan nemen ze stappen met negatieve gevolgen voor me.
Geboden oplossing
Tevreden met de Klachtenkompas van de Consumentenbond. Via haar heeft energiedirect snel de ontstane onaangename situatie opgepakt en de gewenste oplossing geboden. Tevreden met het verwerken van de verhuizing (hetzij dan niet meer op de juiste data, en het melden van mijn nieuwe adres bij Liander). Nu kan ik weer op adem komen en aandacht geven aan andere dingen. YESS! I AM HAPPY 😊 Klachtenkompas van de Consumentenbond, 👍🏽
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Ebokolo Eboa,

    Jammer om te lezen dat je nog geen contact hebt kunnen krijgen voor het doorgeven van je verhuizing. Ik maak het graag samen met je in orde zodat er geen nadelige gevolgen van Liander volgen.

    Zojuist belde ik je 2 maal (anoniem) maar kreeg je voicemail. Zou je mij hier willen laten weten wanneer ik je het beste kan bereiken om de verhuizing samen in orde te maken?

    Met vriendelijke groet,
    Will - webcare energiedirect.nl
  2. Auteur
    VijfdeBas#178
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Françoise,

    Fijn dat wij samen de verhuizing telefonisch in orde hebben kunnen maken. Ik stuur u de bevestiging per e-mail. Mocht u later nog vragen hebben dan kunt u altijd reageren op de e-mail die ik u gisteren gestuurd heb.

    Bon week end!

    Groetjes, Will

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen