Klacht Energiedirect.nl: amateuristisch vind ik het keer op keer fouten

rileen

Na 3 jaar bij energiedirect (ed) ben ik in April 2012 overgestapt naar de nuon. ik kreeg van ed in mei 2012 een jaarnota van 1800 euro. Ik heb die 1800 euro betaald en dacht toen van ed af te zijn. Na enkele maanden kreeg ik bericht van liander dat mijn lage tarief telwerk stuk was en dat ze een nieuwe meter kwamen plaatsen. Toen kreeg ik van ed weer bericht dat ze mijn jaarnota gingen aanpassen ivm het kapotte telwerk. In januari 2013 kreeg ik 2 nota's van ed 1 met 0 euro erop en 1 met 4 euro die ik terug kreeg. Toen kreeg ik in Juli 2013 een correctienota van energie direct waarop ik 648 euro terug kreeg. Was ik natuurlijk hartstikke blij mee en ik heb ze zelfs nog gebeld en gevraagd of het klopte en alles zo dan afgehandeld was. Wat mij ook beaamd werd. Toen kreeg ik in november nog een nota waarop weer 0 euro stond. Ik nam aan dat het daarmee klaar was. Totdat ik in maart opeens een email kreeg waarin staat dat ik ed nu 670 euro verschuldigd ben? Na mijn weten is alles afgehandeld!

Ziezo uitzoeken wat hun überhaupt berekend hebben met welke gegevens. En ik weet dat er gesprekken worden opgenomen en mij is genaamd dat wij netjes alles afgesloten hebben en dan na al die tijd komt ineens de nota na boven.... Ja sorry maar foutje bedankt zou ik graag willen zien

Energiedirect.nl
    Beste klant,Ik zie dat je inmiddels zojuist telefonisch contact met mijn collega hebt gehad over de correctienota. De nota was opgemaakt omdat er in juli ten onrechte geld aan je uitbetaald was. We hadden alle kosten van stroom geannuleerd en het juiste verbruik niet opnieuw bij je in rekening gebracht. Bij een controle is dit gebleken en om die reden heb je nu die nota met de bijbetaling ontvangen.Mijn excuses dat dit niet naar boven kwam toen je in juli contact met ons had. Ik begrijp goed dat dit heel vervelend is en het terugbetalen nu onverwachts is.Graag verneem ik of je nog een concrete vraag over de situatie hebt. Ik heb het verzoek de incassokosten te annuleren doorgezet aan onze incasso-afdeling.Met vriendelijke groet,Ralf

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?