Klacht Energiedirect.nl: Boete rekenen ook als naar buitenland verhuisd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 411166
Gebruiker
Miten71
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een energie contract met energiedirect. Voor persoonlijke reden ben ik verhuisd naar buitenland en heb de contract afgezet 51 dagen vòòr zijn einde. Energiedirect relens mij een boete want ik heb de contract afgezet. Maar ik kan niet meer klant blijven want ik woon nu in België. Toch zij maken geen uitzonderingen. Dat is niet correct. Ik heb geen mogelijkheid om klant te blijven!

De oplossing

Ik will dat zij rekenende 100€ boete niet!!

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Mevrouw Aureli,

    Ik kan me voorstellen dat je niet tevreden bent met een boete ivm een verhuizing naar het buitenland. Het gaat er niet om dat we geen uitzondering willen maken maar dat het niet gaat. Wij kopen energie voor je in en moet je dit helaas stopzetten ivm een verhuizing naar België. Helaas valt dit niet onder een verhuizing maar een beëindiging zoals je al zegt.

    Ik zie dat je al eerder contact hebt gehad met een collega. Ik hoop dat het alsnog allemaal duidelijk is. Los van het feit dat je er niet mee eens bent uiteraard!

    Groeten,
    Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miten71
Datum
Uiteindelijke oplossing
Energiedirect zal niet de boete op mij rekenen. Ik ben verhuisd naar buitenland.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen