Klacht Energiedirect.nl: Boete verhiuzen naar het Buitenland

Cgegautzke87

Ik zal en pzegvergoeding betaalen van 100EUR. Wij verhuizen naar het buitenland. (Belgie)
Er moet een boete worden betaald omdat we naar het buitenland verhuizen. We kunnen de provider niet aannemen. Dit is klantonvriendelijk. Ziggo deed dat zonder problemen. We betalen geen 100EUR. Binnen het land begrijpen we dat, maar niet wanneer we naar het buitenland verhuizen. Ik ben hier om het probleem op te lossen.
Uiteraard kan een lease worden gepresenteerd.

geen Boete betaalen

Energiedirect.nl
    Goedemiddag!

Bedankt voor uw bericht op klachtenkompas. Ik begrijp dat u het oneens bent met de opzegvergoeding die straks in rekening wordt gebracht. Ik heb de situatie nagekeken en ik geef u graag meer informatie hierover.

Ik begrijp dat u er niets aan kunt doen. U gaat verhuizen naar België en u heeft ook niet de mogelijkheid om het contract mee te nemen. Helaas is de opzegvergoeding toch terecht, ondanks deze reden van opzeggen.

Ik kan u helaas niet tegemoet komen in deze kosten. U heeft in december 2018 gekozen voor een contract van één jaar en deze loopt oorspronkelijk tot december 2019. Wij als leverancier maken kosten door de voortijdige beëindiging omdat de energie voor u al is ingekocht. U kunt op deze pagina meer lezen: https://www.consuwijzer.nl/vergelijken-en-overstappen/energie/alles-over-opzeggen

Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ik wens u alvast veel succes met verhuizen!

Vriendelijke groet,
    Webcare energiedirect.nl

Cgegautzke87
Niets

Ook een klacht indienen over ?