Opgelost door Energiedirect.nl: Cashbackactie wordt niet door Energiedirect uitbetaald

sad Opgelost
P.J.A. Heeren

Bij het afsluiten via Independer werd een actie van € 100,00 cashback aangeboden. Ik ben nu overgestapt en heb de eindafrekening ontvangen. Hier wordt de € 100,00 nergens vermeld en navraag leert dat ze "van niets weten" en ik dus het bedrag ad € 100,00 niet uitbetaald krijg. Het staat niet in het contract geven ze aan. Komt mij over als een lokkertje en als mensen dan hun contract niet letter voor letter nalezen, dan worden ze "genaaid".

Gewoon niet zeuren en betalen. Ze bieden nu nog steeds deze actie aan, dus ze weten donders goed dat de actie er is. Dit voelt nu gewoon als doelbewust mensen belazeren.

Energiedirect.nl
    Beste P.J.A. Heeren,

Ik begrijp dat u destijds de aanbieding van energiedirect.nl zag op Independer met € 100,- cashback.
    Helaas is dit nooit bevestigd in de aanmeldbevestiging die u destijds gekregen heeft. Mogelijk heeft u een ander aanbod geselecteerd of is er via Independer iets misgegaan.

Omdat wij het nooit bevestigd hebben, en er in de bedenktijd geen melding hiervan is gekomen, kunnen wij geen cashback uitbetalen. Ik begrijp dat dat balen is. Mocht u bewijs hebben dat de € 100,- is toegezegd, dan kunnen we uiteraard kijken naar een oplossing. Deze mag u dan toesturen naar ons via antwoordconsumentservice@energiedirect.nl.

Ron

P.J.A. Heeren
De klacht is wel opgelost, maar niet door Energie Direct. Zij hebben mij doorverwezen naar Independer en die hebben e.e.a. netjes afgehandeld. De service van Energie Direct vind ik niet echt goed.

Ook een klacht indienen over ?