Klacht Energiedirect.nl: Colportage van energie direkt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383097
Gebruiker
Gebruiker1565338192
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteravond werd ik heel agressief benaderd door energie direkt.
Ze deden het voorkomen alsof zij via netbeheerder een aanbieding deden voor een nieuw contract.
Ik heb de man erop gewezen dat dit een zeer misleidende manier van agressieve colportage was en ik er niet van gediend was.
Heb contact opgenomen met mijn leverancier of zij gegevens van prive gegevens hadden van mij, maar alles wat deze colporteur wist was bluf.
Ik hoop dat niet veel mensen in deze energie leverancier trappen

De oplossing

De klachten bundelen en dit publiceren.
Ik ben van bel me niet maar dit helpt dus niet

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. Fagel,

    Hartelijk dank dat u de moeite neemt om uw verhaal hier kenbaar te maken.

    Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat u agressief benaderd bent door een van onze verkopers. Dit is zeker geen werkwijze waar Energiedirect.nl voor staat.

    Ik heb voor u al direct een klacht over werving gemaakt zodat uw telefoonnummer verwijderd gaat worden bij onze externe verkooppartners. Houd u er echter rekening mee dat hier een verwerkingstermijn van ongeveer 14 dagen op zit.

    Mocht u meer informatie ontvangen of contact met ons wensen laat het ons weten.

    Mijn excuses voor het ongemak!

    Groeten,
    Webcare Energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1565338192
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen