Klacht Energiedirect.nl: CREATIEF BOEKHOUDEN - Deel 2

Wat betreft de door u toegezegde € 50,00:
- Uw 1e reactie - U kon niets voor mij betekenen!?!?!?
- Uw 2e reactie - U kon niets terugvinden!?!?!?
- Uw 3e reactie - Ik had aan bep. voorwaarden niet voldaan.
Zou aantal keer tel. aan mij zijn toegelicht?????

Uw mededeling voor de extra korting was ZONDER voorwaarden of enig voorbehoud!!! Het enige; ik moest de e.v. ma.ochtend bellen om hier aanspraak op te maken, hetgeen ik ook heb gedaan, waarbij u aangaf dat dit in behandeling werd genomen.
Dit was ook tevens het enige telefoontje wat ik met u heb gehad!!! Uw opmerking dat u e.e.a. een aantal keer tel. aan mij heeft toegelicht is dus pertinent onjuist!!!

STOP MET IEDERE KEER ZOEKEN NAAR ONJUISTE EXCUSES EN KOM UW TOEZEGGING GEWOON NA.

Ik hoop met dit bericht bezoekers van Klachtenkompas te informeren omtrent de “werkwijze”van Energiedirect.nl.
Mooie verhalen maar, als het erop aankomt beginnen de problemen.

Dat Energiedirect.nl stopt met het misleiden van klanten en afspraken gewoon nakomt!!!

Energiedirect.nl
    Volgens onze administratie is er meerdere keren contact geweest met uitleg over de €50,-. Dit was voor klanten die via onze website waren aangemeld.
    U hebt uw aanmelding gedaan via een actiesite waarbij u zelfs een energietegoed van € 158,- kreeg.
    Dit stond ook in uw voorwaarden.
    Ik vind het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan. u hebt toch een mooi bedag van € 158,- mogen ontvangen.
    tamara
    FM
    Onvoorstelbaar dat een bedrijf zich over de rug van klanten zo belachelijk wil maken om haar gelijk maar proberen te krijgen!!!!
    Ik heb mij aangemeld via een actiesite, maar tijdens het opzoeken/downloaden van alle nieuwe Voorwaarden kreeg ik de melding dat uw site niet (goed) werkte. U bood hiervoor uw excuses aan en vermelde dat ik de e.v. maandagochtend tel. contact moest opnemen en dat ik een extra korting kreeg voor het ongemak.
    FM
    Hierin, en ook tijdens het (enige) tel.gesprek, stond GEEN ENKEL VOORBEHOUD OF VOORWAARDE om hiervoor in aanmerking te komen!!!!!
    Uw melding voor deze extra korting heb ik als bewijs beschikbaar.
    Ik heb 1 maal telefonisch contact met u gehad om mij te melden, zoals door u gevraagd in uw melding van de extra korting van € 50,00.
    Daarna GEEN ENKELE KEER!!! Ik heb als bewijs uw mails dat u had geprobeerd mij tel. te bereiken maar dat dit niet was gelukt.
    FM
    Er is dus helemaal geen verwarring ontstaan!!!!!!

Energiedirect.nl wil het beschikbare bewijs ook helemaal niet zien, maar volstaat met de ene na de andere smoes om de zaak maar af te houden.
    Beste klant,

De aangeboden € 50,- was geldig voor nieuwe klanten die zich via onze website hebben aangemeld.
    Jouw aanmelding is via PriceWize gedaan en hierbij heb je € 158,- gekregen.
    Die hierin ook onze vorige reactie.

Tevens zijn we begonnen uit te leggen dat je niet in aanmerking komt voor de € 50,- sinds juni 2014. Verdere correspondentie hierover lijkt mij dan ook niet noodzakelijk.

Ron

FM
    Ik heb mij als klant aanmeld bij Energiedirect.nl, ongeacht via welke site dit is gebeurd, en daarbij de normale procedure gevolgd.
    Als ik dan wordt doorgeleid naar de site van Energiedirect.nl en daar een melding krijg dat de site niet goed werkt en ik daardoor
    een korting van € 50,00 krijg aangeboden dan mag, en zelfs moet, je daar als klant op kunnen rekenen!!!!
    Deze melding was ZONDER ENIG VOORBEHOUD OF VOORWAARDE!!!! => BEWIJS AANWEZIG!!!!

Beste klant,

Zoals in eerdere correspondentie word er aangegeven dat je niet in aanmerking komt voor de €50,-. Je hebt immers een energietegoed via PriceWize ontvangen van €158,-. Het is niet mogelijk om aanspraak te maken op beide kortingen. Verdere correspondentie hierover lijkt me niet noodzakelijk.

Rick

DRAMATISCH!!!!
    Energiedirect.nl maakt fout na fout maar...........doet niet om het op te lossen.

FM

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?