Opgelost door Energiedirect.nl: Dringend telefonisch contact gewenst, omdat er geen enkele reactie op mijn emails nav aanbod vast co

A.Rendby

Wij hebben variabel contract bij energiedirect: klantnummer 0131129036
Regelmatig per email contact gehad, wij hebben variabel contract en energiedirect had aangegeven dat ze in de gaten zouden houden wanneer het voor ons beste was om vast contract af te sluiten.
Helaas is 7 maart jl mijn man overleden en heb ik per email naamswijziging doorgegeven en gevraagd wat ik nu het beste kan doen tav contract
Tot op heden geen reactie ontvangen en ook naamswijziging is niet doorgevoerd
Hoge bedragen afgeschreven afgelopen maanden
Begin april aan bod voor vast contract ontvangen voor 490 euro, in mijn energiedirect kon ik zien dat gas tarief 1,97 euro was. Naar mijn weten heb ik daarop geklikt en tijdje later mijn maandbedrag aangepast naar 400 euro.
Toen ik vrijdag in mijn energiedirect keek, was contract nog steeds niet aangepast en was er inmiddels ook alweer een hoog bedrag van mijn rekening afgeschreven
Op emails en chats wordt niet gereageerd
Graag heb ik telefonisch contact om bovenstaande te bespreken, wat ik nu moet doen, hoe contract met terugwerkende kracht (per datum waarop je email van vast contract voor 490 tegen 1,97 euro per kubieke meter) aangepast kan worden naar het voorgestelde vaste tarief van 1,97.
Mijn telefoonnummer is: 072-5330486

Dringend telefonisch contact gewenst. Ik ben te bereiken op 072-5330486
Ik werd gebeld en wij hebben een goed gesprek gehad. De afspraak is, dat ik iedere maand gebeld word en dat ik op de hoogte gehouden word, zodat ik op het juiste moment een vast contract kan afsluiten bij Energie-direct. Geweldig. Heel hartelijk dank voor uw hulp. Met vriendelijke groeten, Anne Spoelstra-Rendby.

Energiedirect.nl
    Goedemorgen mevrouw,

Zojuist heb ik u anoniem gebeld op het telefoonnummer dat u heeft doorgegeven maar het is mij niet gelukt om u te spreken. Begrijpelijk dat u graag telefonisch contact wenst als u hier al zolang mee bezig bent.

Ik wil u allereerst condoleren en veel sterkte wens. Excuses dat u hier al langere tijd mee bezig bent want u heeft nu vast andere dingen aan uw hoofd.

Is het een idee dat we een terugbelafspraak inplannen voor morgen, laat u mij via deze weg even weten hoe laat het u uitkomt? Let er wel op dat ik met een anoniem nummer bel.

Groetjes Joyce
    Team Webcare Energiedirect.nl
    A.Rendby
    Beste Joyce,

Zou je me morgenochtend (vrijdag) rond 9:00 kunnen bellen?
    Alvast bedankt

A. Spoelstra-Rendby
    Energiedirect.nl
    Goedemorgen mevrouw Spoelstra,

Nogmaals dankuwel voor uw tijd en fijn dat wij elkaar gesproken hebben. Ik ga u nu mailen en mocht er in de tussentijd iets zijn dan mag u op mijn mailtje reageren zodat ik u weer kan opbellen.

Groetjes Joyce | Team Webcare Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?