Klacht Energiedirect.nl: Dubbel betalen

Klachtnummer
# 124172
Gebruiker
bandipali
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben door toedoen van de consumenten bond overgestapt naar energiedirect
Nu gaan ze in september 2 maanden geld afhouden van mijn rekening door een regeling wat niet in het contract staat en mag. Ben vanaf juni bij hun terecht gekomen voor een
jaar. Ik wil dan ook weer bij ze weg door een valse voorlichting van hun kant. Kan dat?

De oplossing

Boven beschreven.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste Maria,

    U geeft aan dat we in de maand september voor twee maanden geld van uw rekening gaan afschrijven. Het is voor mij niet precies duidelijk wat er zichzelf afspeelt in uw situatie. Op basis van de adresgegevens die u heeft aangeleverd kan ik ook geen gegevens ontdekken in ons systeem. Ik wil u dan ook verzoeken om uw vraag te stellen middels een e-mail naar klantenservice@energiedirect.nl. Vergeet hierbij niet uw klantnummer te vermelden.

    Met vriendelijke groet,

    Rogier

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen