Klacht Energiedirect.nl: dubbele rekeningen

Loesje

in april ben ik overgestapt van Eneco naar Energiedirect, de laatste had beloofd dat de overlapping geen extra kosten mee zouden brengen en dat ze de boete voor hun rekening zouden nemen. Zo kreeg ik van Eneco de jaarnota en de voorschotnota en daarbij kom ook de nota van Energiedirect deze kosten bedragen in totaal 406,-- euro.
wat moet ik ondernemen wie heeft recht op het voorschot van juni!
Heb zelf een minimum inkomen en moet ook maar zien rond te komen van 20 euro in de maand!

zie boven vermeld

Energiedirect.nl
    Beste Loesje, Bedankt voor uw bericht. U kan de boete van de vorige leverancier claimen op de volgende manieren:

Per post
    U maakt een kopie van de volledige nota met het bedrag van de opzegvergoeding erop. Daarna stuurt u deze per post naar: Energiedirect.nl (Afd. klantenservice), Postbus 757, 5201 AT Den Bosch.

Per e-mail
    U maakt een foto of scan van de volledige nota met het bedrag van de opzegvergoeding erop. Deze stuut u naar: kosteloosoverstappen@energiedirect.nl.

De opzegvergoeding van de vorige leverancier wordt vergoed. In uw contract staat uitgelegd dat overige kosten niet worden overgenomen of vergoed:

Contractafspraken vorige leverancier
    Eventuele actiekortingen of andere contractafspraken met de vorige energieleverancier, worden niet door energiedirect.nl overgenomen of vergoed.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groetjes, Shifayz

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?