Klacht Energiedirect.nl: Een muur van onmogelijkheid

Klachtnummer
# 19242
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1. Ik had me ingeschreven voor het energiecollectief
2. Na het aanbod van Energiedirect.nl heb ik mij dezelfde dag nog ingeschreven
3. Ik heb daarbij, achteraf gezien, een verkeerde 'route' genomen om mij in te schrijven
4. Toen ik daar achter kwam kon ik dat met geen mogelijkheid meer veranderen. Inmiddels 6 langdurige telefoontjes en meerdere mails gestuurd. Niemand kan dit veranderen!

Ik krijg dus mijn overstap bonus niet en ik heb nu een contract van een jaar voor de tarieven van energiedirect.nl en niet volgens de tarieven van het energiecollectief.

De oplossing

Ik wil alsnog ingeschreven worden onder de voorwaarden en de voordelen van het energiecollectief. Dat betekent o.a. dat ik mijn overstapbonus krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Energiedirect.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen