Klacht Energiedirect.nl: een normale communicatie op de juiste manier, zonder de extreem lange wachttijden.

Frank

nadat Energie Direct zonder enig overleg en volledig tegen afspraak in mijn maandbedrag had verhoogd heb ik de automatische incasso gestaakt , dit resulteerde in rekeningen welke ik maandelijks moest betalen, Energie direct zal de rekening wel mailen zou je denken??
de rekeningen kwamen maar niet binnen, dus gebeld, "meneer wellicht staan ze in uw spam box " elke zichzelf respecterend bedrijf zorgt dat iets belangrijks als een factuur niet in de spam kan komen, bij energie direct denken ze daar anders over, die willen juist dat je je hele veiligheid online op het spel zet door je spam na te kijken of er een rekening binnen is gekomen.
Vervolgens omdat ik geen rekeningen krijg, komt er na 2 jaar een incasso , deze willen incasseren, echter ik kreeg geen rekening dus onterecht naar mijn mening. Energie Direct laat niets van zich horen, wil geen reactie geven en gaat enkel door met de machtspositie uitoefenen want daardoor verdienen ze meer . Het is een bijzonder slecht bedrijf wat niet reageert op klachten, wat enkel bezig is met over de rug van de consument extra geld te verdienen door extra kosten te rekenen zonder enige administratie daarover te overleggen, als daar vraag naar is. ze sturen zonder pardon de meest illegale en agressieve incasso's op je af zoals webcasso, en halen je voor de rechter met vase datums waardoor je altijd te laat bent en niets meer kan doen. dit soort acties zou strafbaar moeten zijn...

ik ben door de rechter op onverklaarbare manier veroordeelt ter betalen van een eindfactuur van energie direct, echter ben ik nooit op de hoogte gesteld van de zittingsdatum. Ik wens de originele factuur alsnog te betalen, en dat de incasso/ deurwaarder zsm wordt uitgeschakeld, de schade is voor mij nu ruim 1500 euro, terwijl de rekening 800 was , gewoon belachelijk. en dat door het lange wachten van energie direct.

Energiedirect.nl
    Beste klant,

We vinden het ook erg jammer dat het zo ver heeft moeten komen, dit hadden wij natuurlijk ook liever niet. Omdat het een achterstand is van een dat het dossier is overgenomen door een externe partij en daar heb je brieven of e-mails over ontvangen.

Als het dossier overgenomen wordt door de externe partij zijn zij verantwoordelijk voor de verdere afhandeling en communicatie. Bij klachten of vragen kun je contact opnemen met de externe partij, inhoudelijke vragen kunnen wij helaas niet meer beantwoorden.

Groetjes,

Denis

Webcare

Frank
zoals gewoonlijk gaat Energie Direct niets oplossen, ze gaan door en lossen niets op. Ze blijven hetzelfde doen, en gaan door met het maken van dezelfde fouten welke voor iedereen die met Energie Direct te maken en heeft en dus tevens nooit antwoorden zal krijgen van ze, negatief zal uitpakken. Energie DIRECT , ben eens netjes , neem je zaak terug en los het op met de client zelf door wel tijdig te reageren, neem je verlies eens en geef je fouten toe.. Helaas zal dat wel niet gebeuren want zo arrogant zijn ze wel, ze hebben de macht en misbruiken die. Mensen ga NOOIT in zee met Energie Direct, want ze lichten je op en je betaald altijd veel te veel.... het blijft echt een heel slecht bedrijf ...

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?