Klacht Energiedirect.nl: eindnota

martijn

Zojuist de eindnota ontvangen van ED. Met een paar opzienbarende dingen daarin:
A. Meterstanden die totaal niet overeenkomen.
B. Geen tekenbonus. Contract is overgenomen maar hierover is geen contact over geweest. Er is geen gek die 280 euro laat gaan voor 90 euro (voorschotbedrag)

Eind juni contact gehad met ED destijds een tussenstand opgemaakt, ik zou ongeveer 500 euro terug krijgen. Waarachtig eindnota arriveert 40 euro betalen. Dit deugd niet.

A. Jaarnota op basis van juiste meterstanden
B. Uitkering tekenbonus

Energiedirect.nl
    Beste Martijn,Zoals net telefonisch afgesproken kun je de gegevens mailen naar onlineservice@energiedirect.nl.We kunnen hier dan verder mee aan de slag.Met vriendelijke groet,
    Renske
    martijn
    Vorige week contact gehad met Energiedirect. ED heeft aangegeven dat de eindnota op basis van berekende standen is gemaakt. De juiste standen, op basis van het formulier van de makelaar doorgegeven. In het gesprek ook duidelijk gemaakt dat we het contract niet mee konden nemen. ED gaf aan dat wanneer ik een huurcontract toe stuur, de boete wordt kwijtgescholden.Het is nu wachten op de nieuwe eindnota, maar deze keer met goede hoop! Super service van ED tot op heden!
    Energiedirect.nl
    Beste klant,Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega. We zijn nog aan het wachten op de goedkeuring. We houden het voor je in de gaten. Met vriendelijke groet, Ilse

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?