Klacht Energiedirect.nl: Energiedirect totaal incommunicado voor klanten.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 594598
Gebruiker
J.R. Crabbendam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Als klant onderga ik een prijsverhoging van ca 300 euro pm (vast contract) naar 895 euro pm (variabel contract) sinds eind februari 2022.Talloze pogingen om met Energiedirect in contact te komen voor uitleg over de disproportionele verhoging zijn zonder resultaat. Als ik morgen nog geen reactie van u krijg zie ik geen andere mogelijkheid dan te veranderen van energie-leverancier.

Gewenste oplossing

Graag onmiddellijk contact.
Geboden oplossing
Dankzij eigen initiatief inzicht gekregen in het (dis)functioneren van Energiedirect hetgeen hoogstwaarschijnlijk leidt tot onze opzegging bij Energiedirect en een nieuw vast contract bij een andere provider. Zelfs de klantafhandeling van Energiedirect is onbenullig. De enige oplossing die werkt is weg te gaan bij Energiedirect. Het ontbreekt Energiedirect zelfs aan inlevingsvermogen om deze oplossing als een optie te zien. Jammer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik wil je bedanken voor je tijd. Ondanks dat ik al je vragen niet heb kunnen beantwoorden hoop ik dat je de oorzaak van je stroomverbruik kan achterhalen.

    Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je het e-mail adres gebruiken dat ik aan je heb doorgegeven. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je vragen te beantwoorden.

    Groetjes,

    Denis
    Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen