Klacht Energiedirect.nl: Energiedirect.nl belazert en besteelt haar betalende klanten en belazerd de kluit op dit medium

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415458
Gebruiker
Boos#22
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Energiedirect gebruikt dit medium als een marketingtool. De reactie is glashard GELOGEN. Er is geen enkele oplossing aangeboden en zelfs het genoemde eindresultaat heeft geen enkele betrekking op de werkelijkheid. Ben niet gecontacteerd, géén voorstel, géén intrekking onterecht incasso, geen werkende app. Gewoon straks de eindafrekening bij contract-einde met inhouding allerlei zelfverzonnen kosten. Schandelijke gang van zaken bij deze energiemaffia. Probleem speelt al ruim 4 maanden en nu nog 2 erbij. De helft van de contractduur dus!

De oplossing

Lees mijn oorspronkelijke klacht en hou op de kluit te belazeren! Los het nu op.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    ik zie dat er op 8 januari 2020 contact is geweest met de heer. Mijn collega heeft eerder die week op 3 januari 2020 een e-mail heeft verstuurd. Heb je de e-mail gelezen? Hierin staat namelijk hoe/wat en de oplossing.

    groetjes,
    Webcare Energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boos#22
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?