Klacht Energiedirect.nl: False informatie of diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444810
Gebruiker
Ontevreden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 mei in mijn energiedirect moest ik niets bijbetalen en de mandelijke premie niet veranderen . Bij de jaarrekening , tot 11 mei moest ik 30 euro bijbetalen en en de premie verhogen. Hoe kan dat in 6 dagen tijd ? Heb ik de verwarming op 45 graden gezet de hele week ? Ook vorig jaar is precies hetzelfde gebeurt . Ik vind het heel verdacht.

De oplossing

Ik verwacht geen betekenis dus z.s.m. een andere , meer betrouwbare leverancier zoeken .

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Poleacov,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Excuses voor mijn late antwoord. Ik snap dat je het verdacht vind dat je toch moet bijbetalen ondanks het advies dat je op 5 mei hebt gekregen. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat wij juist het hele jaar maandelijks geadviseerd hebben om iets te verhogen zodat een bijbetaling voorkomen zou worden. Vlak voor dat de jaarafrekening wordt opgemaakt kan het advies net iets afwijken wat in uw situatie dus het geval is. Met het nieuwe termijnbedrag en bij gelijkblijvende verbruiken zal volgend jaar een bijbetaling voorkomen worden. Ik adviseer u om maandelijks het advies goed in de gaten te houden.

    Met vriendelijke groet,
    energiedirect.nl webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen