Klacht Energiedirect.nl: Geachte mevrouw Schuurmans, Vanmiddag werd ik gebeld door een medewerker van uw financiële administratie met de opdracht op pe

Geachte mevrouw Schuurmans,

Vanmiddag werd ik gebeld door een medewerker van uw financiële administratie met de opdracht op per omgaande een bedrag van iets meer dan 2.000 euro over te maken. Om de komst van een incassobureau te voorkomen. Dat is dus minder dan het bedrag waar het eerder om ging (zie hieronder). De betreffende medewerker wist niets van een betalingsregeling die toegezegd is en van de excuses die eerder op verschillende manieren door uw bedrijf aan mij zijn aangeboden. De communicatie verloopt dus nog niet zoals het zou moeten.

Ik verzoek u nogmaals overleg te hebben aan de hand van onderstaand overzicht. Ook verzoek ik u dit bericht toe te voegen aan uw dossier. Zelf houd ik de consumentenorganisaties op de hoogte. Ik blijf er op rekenen dat we dit dossier op een bevredigende manier kunnen sluiten.

Hoogachtend, J. de Sonnaville

jan de sonnaville
    En nog steeds geen antwoord op onderstaande vragen. Ik zal het nog eens op een andere manier uitleggen. In ben sinds 23 maanden uw klant en u heeft in deze periode opgeteld 3.016 euro geïncasseerd. Daar wilt u nu nog een bedrag van bij na 2.300 euro bij hebben. Dan zou ik voor de 23 maanden ruim 5.300 euro gaan betalen !!!!! Dat is ongeveer 230 euro per maand !!! En dat voor een appartement !!! Graag uw reactie.
    jan de sonnaville
    Beste meneer De Sonnaville,Hoofdsom: EUR 2368,27Bedrag per termijn: EUR 236,83Eerste termijn dient uiterlijk 1 juni 2015 betaald te zijnVoorwaarden van de betalingsregeling
    - Uiterlijk iedere 1ste van de maand dient het termijnbedrag van EUR 236,83 bijgeschreven te zijn op onze bankrekening. Het termijnbedrag maak je handmatig over naar bankrekeningnummer NL71ABNA0629639183 ten name van energiedirect.nl in ‘s-Hertogenbosch. Vermel
    Energiedirect.nl
    Beste meneer De Sonnaville,
    Vandaag hebben we telefonisch contact gehad over een betalingsregeling. Ik zie dat de financiële afdeling u dit heeft bevestigd per e-mail. Hebben we u zo voldoende geholpen? Groetjes Shifayz
    jan de sonnaville
    Ik wil graag antwoord op mijn vragen. Bijvoorbeeld: hoe hoog was de meterstand gas aan het begin van ons contract in maart 2013 ?
    jan de sonnaville
    Voor de goede orde, ik heb bij meerder instanties een klacht ingediend. Zie hieronder. Dossiernummer: 95133
    Commissienaam: Energie
    Organisatie: Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken
    Energiedirect.nl
    Beste meneer De Sonnaville,We hebben een aantal keer telefonisch contact gehad. Je hebt hierbij aangegeven tevreden te zijn met de gesprekken en dat je vragen zijn beantwoord. Is er iets veranderd in de tussentijd? Gaan je huidige vragen over andere onderwerpen? We hebben het gehad over de meterstanden en dat deze tot en met vandaag afgerekend moeten worden. Alvast bedankt. Groetjes Shifayz
    jan de sonnaville
    energie-direct heeft niet gereageerd en ik neem dus vervolg-stappen.

jan de sonnaville

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?