Klacht Energiedirect.nl: geen betalingsregeling te maken
Details
Klacht
Ik heb door omstandigheden problemen met betalen. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met het bedrijf, en de eerste keren lieten ze me weten dat er pas een regeling mogelijk was als ik meer periodes achterstond. dus helaas is dat ook gebeurt, heb ze gebeld en gevraagd om een regeling te treffen. maar ze weigeren dit. ook heb ik ze voorgesteld om de "tekenbonus" die in augustus vrijkomt van ongeveer 350 euro in te zetten, ook heb ik heden 65 euro aan aanmaningskosten overgemaakt, dus 350+65 is 415 euro van de totale som van 625 zou al in orde moeten zijn. echter weigert het bedrijf constructief mee te werken. en dreigt met afsluiting.Gewenste oplossing
ik wil een regeling treffen, zoals al vermeldt bij het probleem is meer dan de helft van het bedrag in principe al geregeld, ik vraag alleen wat coulance totdat ik weer volledige uitkering of een baan heb.volledige uitkering zal ik weer in september ontvangen, en hopelijk eerder een baan, ik vraag ze om een aantal maanden mee te werken.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.