Klacht Energiedirect.nl: Geen bonus ontvangen

Klachtnummer
# 74344
Gebruiker
Roel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorig jaar april de overstap gemaakt op basis van een welkomstbonus van 248 euro. Bij de jaarafrekening was deze niet terug te zien en bij telefonisch contact bleek dat de bonus niet in het contract staat en dat ik er dus geen recht op heb. De bonus was de reden van overstappen dus erg kwalijk dat men dit toezegt en vervolgens niet uitkeert. Dit is m.i. een stevige vorm van misleiding.

Gewenste oplossing

Uitkering van de bonus

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste Roel,Bedankt voor het prettige gesprek van zojuist. We nemen aankomende donderdag opnieuw contact op om te zien wat we met het contract voor aankomend jaar kunnen regelen.Groetjes Renske

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen