Klacht Energiedirect.nl: geen contact met het bedrijf te krijgen

Klachtnummer
# 596422
Gebruiker
werkende moeder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemorgen,ik was verbaasd over mijn nieuwe aanbod van 861 euro. Ik betaald 273, ik probeer contact met het bedrijf te krijgen maar dat gaat erg moeizaam.via de chat krijg ik bijzondere antwoorden ,steeds weer dezelfde vraag?maar mijn vraag is wat kunnen jullie voor mij betekenen qua prijs? ik kan overal goedkoper!graag zou ik via de te tel wat advies willen ?

Gewenste oplossing

mij terug gaat bellen

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Fijn u zojuist telefonisch gesproken te hebben. Zoals afgesproken zal ik u morgenvroeg voor 10.45 uur nogmaals opbellen :)

    Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen