Klacht Energiedirect.nl: geen email bereikbaarheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620662
Gebruiker
L. Langebeeke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik wil een brief sturen n.a.v. te late aankondiging van tariefsverhogingen, maar er is geen mogelijkheid het bedrijf te bereiken per email.
email@energiedirect werkt niet, info@energiedirect werk niet.

Is dat niet bij wet verplicht?
Hoe kan ik de brief daar krijgen?

Gewenste oplossing

email adres bekend maken
Geboden oplossing
geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    niemand zit natuurlijk te wachten op een stijging van het tarief in deze dure tijden. Het treft ons allemaal.

    energiedirect doet er alles aan om de energierekening betaalbaar te houden. Wij hebben klanten binnen een redelijk termijn vooraf geïnformeerd over de tariefstelling per 1 oktober. Dit is tijdig en valt binnen de redelijke termijn die de ACM van ons verwacht.

    We ontkomen er niet aan om de tarieven tussentijds te verhogen door de enorme stijging van het tarief.

    Als je het niet eens bent met mijn antwoord dan mag je een klacht indienen op email adres: klachten@energiedirect.nl

    Ik ga er vanuit dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.

    Vriendelijke groet,
    Wendy - webcare energiedirect.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen