Klacht Energiedirect.nl: Geen geld terug van Energiedirect

MarkVisser93

Energiedirect is mij nog (minimaal) een welkomstbonus van 151 euro schuldig. Zij hebben toegegeven dat ze me dit nog schuldig zijn maar willen me niet betalen. Na 2 maanden lang dit netjes te hebben geprobeerd op te lossen, probeer ik dit als laatste hoop voordat ik verdere stappen onderneem.
Een medewerker wist mij te vertellen dat dit 1,5 maand geleden al hoger neergelegd was, maar dat de persoon die dit moest regelen hier al tweemaal geen gehoor aan heeft gegeven.

Ik verwacht dat energiedirect mij voor morgen telefonisch te woord staat. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik verdere stappen ondernemen. Na twee maanden tijd is dit ook niet meer dan normaal. Mijn klantnummer is 1121956. Het telefoonnummer zullen ze kunnen vinden in een van mijn vele e-mails.

Energiedirect.nl
    Beste klant,Ik vind de situatie die is ontstaan erg vervelend. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega. Zoals zij heeft aangegeven wordt het tegoed ter waarde van €152,50 uiterlijk verrekend op het voorschotbedrag van maart 2014. Mijn excuses voor het ontstaande ongemak. Ik wens je een fijn weekend toe.Groetjes Elvera

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?