Klacht Energiedirect.nl: Geen juiste hoog / laag verdeling ; naheffing --> bevestigingsbrief einde levering

Sanderde leeuw

* Zomer jl. naheffing van €1299,32 ontvangen nadat Stedin fysiek de meterstanden heeft opgenomen en ontvingen we van de NUON (onze vorige leverancier) ineens €733,36 terug.
* Door die situatie zou ik maar 2200 Kwh per jr verbruikt hebben en in jr vd naheffing 7592 kwh --> dit is aangepast, Nuon heeft aan de hand van coulance geen extra naheffing in rekening gebracht omdat wij recht zouden hebben op een juiste verdeling ondanks dat er 1 meter niet heeft gewerkt. Bij Energiedirect duurde dit even maar op 20-08-2015 een bev. ontvangen per e-mail dat er geen naheffing komt en het hoe dan ook wordt opgelost.
* Vanaf 16-09-2015 andere contactpersonen gehad en kon ik weer opnieuw beginnen (30 mails gestuurd, 10 telefoongesprekken gehad, meer dan 20 verschillende contactpersonen, via fb).
* 29-12-2015 is ons een brief gestuurd dat wanneer we de €511,11 niet betalen (Is nog bedrag over aangezien overige aan de Nuon is betaald) onze energie per 02-02-2016 wordt afgesloten.

Ik verwacht van Energiedirect dat ze hun afspraak die zij op de mail van 20 augustus 2015, nakomen en het bedrag van €511,11 kwijtschelden. Daarnaast verwacht ik dat wij niet van onze energie worden afgesloten per 2 februari 2016 en dat het voor de toekomst goed geregeld gaat worden, sinds afgelopen september 2015 heeft Stedin namelijk ook al een slimme meter geplaatst en zou het probleem van de hoog/laag verdeling opgelost moeten zijn, echter zijn we door Energiedirect ook in een ander contract geplaatst zonder overleg.

Energiedirect.nl
    Beste klant,

Ik heb zojuist deze klacht doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Dit is de afdeling speciaal voor de complexe klachten. Zij zullen je klacht verder behandelen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

Nicole

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?