Klacht Energiedirect.nl: Geen juiste jaarnota .

jaarnota

Ik heb in augustus van dit jaar een jaarnota ontvangen waarbij ik voor het deel elektrisch veel te veel heb betaald( gas was wel juist) .Na veel e.mails en telefoontjes kreeg ik een nieuwe jaarnota ; hier zou ik echter te veel geld terugkrijgen .Hier heb ik over gebeld en alleen de toezegging gehad dat ik bij deze nota inderdaad teveel terug zou krijgen en dat het nu goed geregeld zou worden .
Daarbij komt dat de beide nota's wat het elektrische deel betreft voor een normaal mens niet te begrijpen zijn .
De nota betreft geleverde en ontvangen stroom .

Op zeer korte termijn een juiste nota uiterlijk volgende week , dus voor 8 november 2013 .

Energiedirect.nl
    Beste Henk, Ik heb je vandaag proberen te bellen naar aanleiding van je bericht. Ik heb naar aanleiding van je bericht je nota's bekeken en zie dat het bedrag wat je terug gaat krijgen correct is. Je geeft verder in een e-mail aan dat je voorschot bedrag van augustus niet verrekend is op je correctie nota. Dit klopt want het voorschot bedrag van augustus hoort bij het nieuwe jaar en zal dan ook op je volgende jaarnota verrekend worden. Heb je nu toch nog een aantal vragen laat het ons dan even weten. Groetjes Rosalie
    Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?