Klacht Energiedirect.nl: Geld kwijt geen antwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620779
Gebruiker
Hartje1973
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Je belt ze met 0900 nr a 65 cent per minuut plus je gebruikelijke kosten. Na 10 min. krijg je iemand aan de lijn. Die zegt ik verbind je door. En dan wordt de lijn verbroken, zonder dat je wordt doorverbonden. Weg geld en je vraag niet beantwoord.

Gewenste oplossing

Mijn kosten van het wachten terug geeft.
Geboden oplossing
Dat je het via de app moet regelen. Die adviseren juist te bellen. En Google gaf aan dat nr te bellen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Zojuist heb ik gebeld naar het bij ons bekende telefoonnummer. Balen dat ik je niet heb mogen treffen.
    Om te bellen naar ons oude telefoonnummer (servicenummer) betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Mogelijk dat je een doorverbindnummer hebt gebeld, hiervoor worden inderdaad extra kosten gerekend. Deze doorverbindnummers zijn niet van ons en wij kunnen in dit geval dan ook geen telefoonkosten vergoeden.

    Mijn advies is om contact met ons te zoeken via onze chat. Dit kan via de Regelneef app of onze website.

    Groetjes,
    Webcare energiedirect.nl

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen