Klacht Energiedirect.nl: gewoon de waarheid zeggen en geen lokprijzen vermelden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306523
Gebruiker
peternadort
Datum
3 reacties

Details

De klacht

klacht over de benzineprijs op de app Tankey. Deze prijs is vele malen lager dan de pompprijs. De 5 cent korting werkt alleen op de pompprijs en niet op de "lokprijs" vermeld in de app Tankey. Ruim 1 half uur aan de lijn gehangen voor nop op aanraden van de hr. Hahmud van jullie. Gaarne oplossing.
met vriendelijke groet, Peter Nadort

De oplossing

geen lokprijzen meer vermelden.

3 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Bedankt dat je me zojuist te woord stond. Ik vind het jammer om te horen dat je lang in de wacht stond. Ik heb meteen het nummer in kwestie gebeld. Gelukkig kreeg ik snel iemand aan de lijn. Ik heb van hen begrepen dat sommige tankstations op verschillende momenten per dag de prijzen kunnen veranderen. Je gaf echter aan dat steeds hetzelfde bedrag te zien is in de app.

    Om die reden is het advies om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zou je mij willen vertellen of dat een effect heeft gehad? Stuur mij dan rechtstreeks een mail naar tankey@energiedirect.nl zodat jouw bericht meteen in behandeling wordt genomen. Ik hoor het graag.

    Groet, Webcare energiedirect.nl
  2. Auteur
    peternadort
    Datum
    Even simpel maar als de tankstations hun "lokprijzen" niet reëel houden, dus in overeenstemming met de werkelijkheid, kan ik appjes veranderen en geheel opnieuw downloaden, MAAR DAT HELPT NIET !!!!

    Slap verweer hoor.

    Heb het overigens gedaan en zoals verwacht, geen resultaat.
  3. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik vind het jammer om te horen dat het opnieuw installeren van de app het probleem niet heeft verholpen en ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar tankey@energiedirect.nl. Bedankt voor je melding en je feedback.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peternadort
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben er geen donder aan gedaan, werd een beetje voor onnozel verklaard Ik, peter snapte er niets van. Kortom een ongelooflijke ballentent met hele foute lokpraktijken. Heb dan ook bedankt en een andere leverancier genomen. Wat een gajes. Bedankt voor de belangstelling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen