Klacht Energiedirect.nl: iemand bleek me gebeld te hebben vanuit Callassist (turkije), was toch Energiedirect? Nee Dus!

Alessie

Laatst ben ik nogmaals benaderd door een 085-nummer. Dit keer ging het om energidirect. Door mijn verheuging op een logisch verklaring ben ik op onderzoek uitgegaan met behulp van kennissen die de branche een beetje kennen. En google heeft ons hierbij ook van pas gekomen. Tot ons grote verbazing hebben we dus gemerkt dat we eigenlijk zijn benaderd door een turkse callcenter in het buitenland ! Waarom wordt ik gebeld door een turkse callcenter in het buitenland die zich voordoet als iemand van de Energiedirect? Blijkbaar heten ze Callassist en zijn ze betrokken geraakt in oplichtingspraktijken in de voorgaande jaren, aldus Google. Komt het bekend voor?

Met Energiedirect wil ik nooit meer iets mee te maken hebben want ik snap niet waarom ze zelf niet kunnen bellen.

Energiedirect.nl
    Beste klant,

Ik zie dat de klacht dubbel is geplaatst. Ik heb deze dan ook afgesloten.

Rick
    Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?