Klacht Energiedirect.nl: Ik ben 3 weken aan het bellen om iemand aan de telefoon te krijgen

Klachtnummer
# 596719
Gebruiker
Gerard Nijman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dat ze niet bereikbaar zijn

Gewenste oplossing

Door de telefoon

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Hallo meneer Nijman,

    Zojuist heb ik je gebeld op het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Het is me niet gelukt om je te spreken maar dan weet je dat ik degene ben achter de gemiste anonieme oproep.

    Wat is je vraag precies en wanneer ben je het beste bereikbaar?
    Je mag ook altijd even een mailtje met je vraag en gegevens sturen naar: antwoordconsumentservice@energiedirect.nl.

    Groetjes Joyce | Team Webcare Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen