Klacht Energiedirect.nl: ik krijg geen contact met hen om in te kunnen loggen op mijn energiedirect. de email om mn wachtwoor

Klachtnummer
# 618711
Gebruiker
Andrepraubstraat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan niet inloggen en dus ook niet mijn tarieven zien. Nieuw opgevraagd wachtwoord komt niet aan. Op geen enkele manier is er in contact te komen met dit bedrijf. Iedere keer wordt verwezen naar de inlogomgeving, waar ik dus niet in kan komen. Meerdere keren is via de chat toegezegd dat het zou worden opgelost, maar zonder resultaat

Gewenste oplossing

ik wil weer in mijn energiedirect kunnen komen zodat ik mn tarieven en termijnen kan inzien hier ben ik hun hulp voor nodig

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Andre,

    Bedankt voor je tijd!

    Zoals besproken heb ik het termijnbedrag voor je aangepast en is het account voor je geactiveerd.

    Mocht er nog wat zijn stuur ons gerust een berichtje via de chat, facebook of twitter. Dan help ik je weer graag verder.

    Groetjes, Noura

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen