Klacht Energiedirect.nl: Ik moet rekening van de tussenstand vooruit betalen, waarom bestaan dan de termijn bedragen.

roberto

De inhalige boevenbende van Energie direct wil direct geld zien, Ik ben verhuist, mijn contract loopt gewoon door en mijn termijn bedragen ook. Er is een tussen/ eind afrekening van de vorige woning geweest. in de wintermaanden is je verbruik hoger en in de zomer lager. je eindverbruik wordt dan in evenwicht getrokken. Maar nee de wintermaanden moet ik vooruit betalen. Ik heb wel een betalingsregeling kunnen treffen, maar heb nu wel bovenop mijn maandbetaling nog een extra betaling. Lekker als je een uitkering hebt en je moet met 40 euro per week rond komen.

Normalisatie van het contract geen betalingsregeling, gewoon de maandelijkse voorschot en op het eind van het jaar afhandeling zoals afgesproken.

Energiedirect.nl
    Beste meneer Savelberg,

Ik begrijp goed dat het vervelend is wanneer een aantal zaken niet helemaal duidelijk voor u is. Omdat we dit nu al meerdere malen schriftelijk hebben uitgelegd, is de enige mogelijkheid nu nog telefonisch. We hebben afgelopen week meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. In een reactie op een van uw berichten hier, klacht ID: 178436, 178752 of 178755, horen we graag wanneer we u het beste kunnen bereiken. Inhoudelijk zullen we niet meer schriftelijk ingaan op uw vragen om misverstanden over de eindnota te voorkomen.

Marlon
    roberto
    Het is een standaard bericht, (zie antwoordt andere klachten) ze doen niet eens moeite om echt om de zaak in te gaan. Klacht hier bovenop is dat nog eens dat je niet serieus wordt genomen als klant. Alles moet via chat en niks mag in de openbaarheid. Bang voor gezichtsverlies. Ik blijf erbij dat het een inhalige boevenbende is.
    roberto
    bedrijf reageert niet komt met standaard antwoorden van vooropgezette stukjes tekst, waardeloos

roberto

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?