Klacht Energiedirect.nl: Ik moet rekening van de tussenstand vooruit betalen, waarom bestaan dan de termijn bedragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178753
Gebruiker
roberto
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De inhalige boevenbende van Energie direct wil direct geld zien, Ik ben verhuist, mijn contract loopt gewoon door en mijn termijn bedragen ook. Er is een tussen/ eind afrekening van de vorige woning geweest. in de wintermaanden is je verbruik hoger en in de zomer lager. je eindverbruik wordt dan in evenwicht getrokken. Maar nee de wintermaanden moet ik vooruit betalen. Ik heb wel een betalingsregeling kunnen treffen, maar heb nu wel bovenop mijn maandbetaling nog een extra betaling. Lekker als je een uitkering hebt en je moet met 40 euro per week rond komen.

De oplossing

Normalisatie van het contract geen betalingsregeling, gewoon de maandelijkse voorschot en op het eind van het jaar afhandeling zoals afgesproken.

3 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste meneer Savelberg,

    Ik begrijp goed dat het vervelend is wanneer een aantal zaken niet helemaal duidelijk voor u is. Omdat we dit nu al meerdere malen schriftelijk hebben uitgelegd, is de enige mogelijkheid nu nog telefonisch. We hebben afgelopen week meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. In een reactie op een van uw berichten hier, klacht ID: 178436, 178752 of 178755, horen we graag wanneer we u het beste kunnen bereiken. Inhoudelijk zullen we niet meer schriftelijk ingaan op uw vragen om misverstanden over de eindnota te voorkomen.

    Met vriendelijke groet,
    Marlon
  2. Auteur
    roberto
    Datum
    Het is een standaard bericht, (zie antwoordt andere klachten) ze doen niet eens moeite om echt om de zaak in te gaan. Klacht hier bovenop is dat nog eens dat je niet serieus wordt genomen als klant. Alles moet via chat en niks mag in de openbaarheid. Bang voor gezichtsverlies. Ik blijf erbij dat het een inhalige boevenbende is.
  3. Auteur
    roberto
    Datum
    bedrijf reageert niet komt met standaard antwoorden van vooropgezette stukjes tekst, waardeloos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roberto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen