Klacht Energiedirect.nl: In eens uit het niks de lul door energie direct.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388518
Gebruiker
BOOOOS !!!!!!!
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na vorige week vrijdag contact te hebben gehad met energie direct over mijn zomaar verhoogde maandbedrag ....dat mij opviel van 201...euro naar 257 euro te zijn gegaan ..
Bleek dat ik ineens in een variabel tarief viel zonder dat iemand mij op de hoogte had gebracht..

Dit zou ze aanpassen naar 205 euro in de maand en ik zou geen extra of overige kosten hebben ..

Ik betaal al 10 jaar een iets te hoog bedrag ..zodat ik uiteindelijk terug krijg of quit speel.

Nu lcia mij vertelde in een variabel tarief te zitten en dit weer terug te kunnen zetten naar het oude moest ik voor 2 jaar of 3 jaar een nieuw vast gezet tarief aangaan..

Nu 1 week later krijg ik een verdubbeling van me stroom en gas is 60 % meer .

Dan vorige jaren .

Ook hangt daar het prijskaartje aan van 587 .euro

Ipv dat ik dus terug krijg ...

MAG IK INEENS GROF BETALEN EN BEN IK ZEER ONTEVREDEN MET DE GANG VAN ZAKEN....

Ook is de door met Lucia afgesproken maand bedrag van 205 euro ..spontaan het bedrag van 221.00 euro geworden...!!


Dus hoezo voordelig ...hoezo eerlijk !!

..hoezo de boel belazeren..????

Er klopt dus idd geen zak van en dit wordt tot op de bodem uitgezocht ...

Want de meter is al gecontroleerd en daar is niets mee aan de hand en in orde.

Ook is er niks veranderd aan .mijn situatie en werk nog steeds 12 a 14 uur per dag...Dus wat moet ik verbruiken dan energie direct ??????

Morgen zal ik ze een om helder antwoord en aanpak vragen...per telefoon.

2de optie is langs gaan in den Bosch.

Maar laten we voor iedereen hopen dat ze het telefonisch op zullen lossen .ipv mij een oor aan te naaien ..

Dus jullie zullen het morgen weten...

De oplossing

Het oplossen...
Geen streken leveren

Maar gas en stroom leveren tegen een nrml prijs ipv wat ze me nu aansmeerden of ve r anders hebben waardoor ik in de problemen ga / ben gekomen ....

3 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw duidelijke uitleg. Ik snap dat u baalt van de hoge bijbetaling op de jaarafrekening. Ik belde u zojuist (anoniem) omdat ik u graag persoonlijk te woord zou staan. Een heldere uitleg geef ik u graag.

    Ik zie dat er inmiddels per e-mail en telefoon contact is geweest met mijn collega's. De bijbetaling is ontstaan omdat uw verbruik voor zowel stroom als gas gestegen zijn. Naar aanleiding van de afrekening is het termijnbedrag verhoogd op basis van de nieuwe verbruiksgegevens. Het aanbod van mijn collega is gedaan op basis van de verbruiken van vorig jaar, vandaar het verschil.

    Graag zou ik u persoonlijk wat meer uitleg willen geven. Daarnaast is het indien gewenst dan meteen mogelijk om een goede betaalafspraak te maken. Laat u mij via: webcare@energiedirect.nl weten wanneer en op welk telefoonnummer ik u het beste kan bereiken?

    Met vriendelijke groet,
    Will
    Webcare energiedirect.nl
  2. Auteur
    BOOOOS !!!!!!!
    Datum
    ?
  3. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw duidelijke uitleg. Ik snap dat u baalt van de hoge bijbetaling op de jaarafrekening. Ik belde u zojuist (anoniem) omdat ik u graag persoonlijk te woord zou staan. Een heldere uitleg geef ik u graag.

    Ik zie dat er inmiddels per e-mail en telefoon contact is geweest met mijn collega's. De bijbetaling is ontstaan omdat uw verbruik voor zowel stroom als gas gestegen zijn. Naar aanleiding van de afrekening is het termijnbedrag verhoogd op basis van de nieuwe verbruiksgegevens. Het aanbod van mijn collega is gedaan op basis van de verbruiken van vorig jaar, vandaar het verschil.

    Graag zou ik u persoonlijk wat meer uitleg willen geven. Daarnaast is het indien gewenst dan meteen mogelijk om een goede betaalafspraak te maken. Laat u mij via: webcare@energiedirect.nl weten wanneer en op welk telefoonnummer ik u het beste kan bereiken?

    Met vriendelijke groet,
    Will
    Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BOOOOS !!!!!!!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet eens gereageerd via mail..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?